Η Ε.Α.Ε.Ε. την 26/11/2010 με επιστολή της προς τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή διαβεβαίωσε ότι πρόθεση της Ιδιωτικής Ασφάλισης είναι να υποστηρίξει σθεναρά κάθε ενέργεια που διασφαλίζει τη Διαφάνεια και τη Φερεγγυότητα των προγραμμάτων υγείας προς όφελος του Καταναλωτή, ενώ συγχρόνως επισημαίνει ότι θα αντιταχθεί σε κάθε πρωτοβουλία ή διάδοση ανακριβούς πληροφορίας που μπορεί να αποβεί εις βάρος των ασφαλισμένων ή να δημιουργήσει αβάσιμες ανησυχίες στους Πολίτες.
Στο πλαίσιο μιας ουσιαστικής προσπάθειας της Ιδιωτικής Ασφάλισης να προστατεύσει όλους τους ασφαλισμένους που έχουν δείξει την προτίμηση και την εμπιστοσύνη τους στα ιδιωτικά προγράμματα υγείας, η Ε.Α.Ε.Ε. απέστειλε στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή πλήρες επιστημονικό υλικό που τεκμηριώνει, σύμφωνα με την τρέχουσα ευρωπαϊκή τεχνογνωσία, το πλαίσιο καλής λειτουργίας τόσο των μακροχρόνιων όσο και των ετησίως ανανεούμενων προγραμμάτων υγείας.
Τέλος, η Ε.Α.Ε.Ε. συμφωνεί απόλυτα με κάθε ενέργεια της Πολιτείας που προάγει τη Διαφάνεια στη λειτουργία της Ασφαλιστικής Αγοράς προς όφελος του Καταναλωτή και για αυτό καλεί τα αρμόδια Υπουργεία να διαμορφώσουν άμεσα το πλαίσιο ελέγχου του κόστους των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Το υψηλό και συνεχώς αυξανόμενο κόστος των υπηρεσιών υγείας είναι αυτό που δυσχεραίνει την πρόσβαση του πολίτη στις μονάδες υγείας της χώρας και επιβαρύνει αιφνιδιαστικά τόσο τις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες που λειτουργούν ως ενδιάμεσος καταναλωτής όσο και τον ίδιο τον Πολίτη.
Στο πλαίσιο μιας ουσιαστικής προσπάθειας της Ιδιωτικής Ασφάλισης να προστατεύσει όλους τους ασφαλισμένους που έχουν δείξει την προτίμηση και την εμπιστοσύνη τους στα ιδιωτικά προγράμματα υγείας, η Ε.Α.Ε.Ε. απέστειλε στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή πλήρες επιστημονικό υλικό που τεκμηριώνει, σύμφωνα με την τρέχουσα ευρωπαϊκή τεχνογνωσία, το πλαίσιο καλής λειτουργίας τόσο των μακροχρόνιων όσο και των ετησίως ανανεούμενων προγραμμάτων υγείας.
Τέλος, η Ε.Α.Ε.Ε. συμφωνεί απόλυτα με κάθε ενέργεια της Πολιτείας που προάγει τη Διαφάνεια στη λειτουργία της Ασφαλιστικής Αγοράς προς όφελος του Καταναλωτή και για αυτό καλεί τα αρμόδια Υπουργεία να διαμορφώσουν άμεσα το πλαίσιο ελέγχου του κόστους των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Το υψηλό και συνεχώς αυξανόμενο κόστος των υπηρεσιών υγείας είναι αυτό που δυσχεραίνει την πρόσβαση του πολίτη στις μονάδες υγείας της χώρας και επιβαρύνει αιφνιδιαστικά τόσο τις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες που λειτουργούν ως ενδιάμεσος καταναλωτής όσο και τον ίδιο τον Πολίτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου