Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Ποιος γνωστός ηθοποιός πήγε στα 12 σε οίκο ανοχής;

Γνωστός ηθοποιός μίλησε για την σχέση του με τις γυναίκες και δεν δίστασε να αποκαλύψει πότε ήταν η πρώτη ερωτική του επαφή. «Εμάς, οι δύο γυναίκες που μας έχουν μείνει από αυτήν την εποχή είναι η Ζωή Λάσκαρη και η Μάρθα Καραγιάννη. Εσείς ποια θεωρούσατε πιο σέξι, που τις ζήσατε από κοντά;», ρωτήθηκε από τον Πέτρο Κωστόπουλο, όπου ήταν καλεσμένος ο...
Κώστας Βουτσάς. «Είναι θέμα γούστου. Αλλά για μένα ήταν πιο πολύ σέξι η Μάρθα Καραγιάννη. Και η Ζωή ήταν καλή γιατί και οι δύο ήταν γυναίκες που τις ήθελες. Αλλά για εμένα πιο σέξι ήταν η Μάρθα».
Όσο για το αν είχε ποτέ κάτι με την Μάρθα Καραγιάννη είπε χαρακτηριστικά ο ηθοποιός: «Όχι, δεν είχα ποτέ κάτι με την Μάρθα Καραγιάννη».
Μάλιστα, ο Κώστας Βουτσάς τόνισε: «Εγώ δεν το ήξερα ότι είμαι όμορφος ή ωραίος ή συμπαθητικός. Ο Μπάρκουλης για παράδειγμα, ο Κούρκουλος ο Κακκαβάς, το ήξεραν. Εγώ όχι. Ετσι δεν περίμενα, αλλά κυνηγούσα. Ήμουν… κυνηγιάρης». Τέλος αποκάλυψε ότι η πρώτη του σεξουαλική επαφή ήταν σε ηλικία 12 ετών, σε οίκο ανοχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...