Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

Ξέσπασε η Beyonce στην κάμερα!

Σίγουρα δεν είμαστε συνηθισμένοι να βλέπουμε τη Beyonce, να ξεσπάει και να ''κατηγορεί'' το Θεό για τη ζωή που της έδωσε! Αντίθετα,η διάσημη τραγουδίστρια, εμφανίζεται συνήθως λαμπερή και εντυπωσιακή, γεμάτη ενεργητικότητα και ευτυχία.





 Και, όμως η Beyonce, μας επιφύλαξε ένα δημόσιο ξέσπασμα, μπροστά στην κάμερα, όπου μίλησε για τη ζωή και την καριέρα της, επ' ευκαιρία και της δημιουργίας ντοκιμαντέρ, με αντικείμενο τη ζωή της.
''Γιατί ο Θεός μου έδωσε αυτή τη ζωή;'' διερωτήθηκε η παγκοσμίου φήμης τραγουδίστρια και έβαλε τα κλάματα!

Παρά το γεγονός ότι συγκαταλέγεται ανάμεσα στις ισχυρότερες γυναίκες του πλανήτη και η περιούσια της είναι τεράστια, η Queen Bee αποκάλυψε ότι κάποιες φορές αισθάνεται άσχημα, ιδιαίτερα όταν ταξιδεύει μόνη για τις ανάγκες των συναυλιών της.

Με δάκρυα στα μάτια, είπε η Beyonce: ''γιατί ο Θεός μου έδωσε αυτή τη ζωή; Μερικές φορές είναι δυσβάσταχτη! Γιατί ο Θεός μου έδωσε αυτό το ταλέντο, αυτό το δώρο, αυτή την οικογένεια; Ξέρω ότι δεν πρέπει να θέτουμε ερωτήματα στον Θεό. Μόνο Εκείνος γνωρίζει. Και δεν θεωρώ τίποτα δεδομένο''.

Μάλιστα, η Beyonce αφηγήθηκε ένα χαρακτηριστικό περιστατικό: ''όταν ήμουν στην Κίνα, σε μια τεράστια σουίτα, κοιτούσα έξω από το παράθυρο και έβλεπα χιλιάδες ανθρώπους να περπατούν. Δεν πίστευα αυτό που συμβαίνει στη ζωή μου. Ένιωθα πως είμαι μόνη και ήθελα να μιλήσω με κάποιον... άνοιξα τον υπολογιστή μου και μίλησα''.

''Θα ήθελα οι θαυμαστές μου να μπορούν να δουν αυτά που βλέπω εγώ. Είναι κάποια πράγματα για την ζωή μου που δεν μπορώ να τα πω στον σκηνοθέτη'' πρόσθεσε και διέψευσε τις φήμες που την θέλουν έγκυο.

Ωστόσο, πρόσθεσε ότι ο καιρός πλησιάζει ενώ αποκάλυψε ότι ''όταν γίνω μητέρα θα αφοσιωθώ απόλυτα σε αυτό τον ρόλο. Δεν είμαι έγκυος ακόμα, αλλά αυτή η στιγμή πλησιάζει''!

Τόνισε πως μέσα από τις live εμφανίσεις της, εκτιμά ακόμα περισσότερο τον εαυτό της και αυτό που της συμβαίνει.

''Η μουσική είναι κάτι παραπάνω από νότες και on stage εμφανίσεις. Είναι κάτι παραπάνω από την σχέση με το κοινό... Ενώνει τον κόσμο'', κατέληξε η Beyonce.

Πηγή: cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...