Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Ο Μητσικώστας υποδείεται Πρέκα και απαγγέλει ποιήματα! (VIDEO)

Επειδή στο procatarktiko προωθούμε την τέχνη ποικιλοτρόπως και θέλουμε να προάγουμε την ανάπτυξη του πνεύματος των ελλήνων και όχι μόνο, αναβιώνουμε μία από τις σπάνιες στιγμές της παγκόσμιας ποίησης!


Μετά τον Ελύτη και τον Σεφέρη και τα ψωρο-Νόμπελ που πήραν, έρχεται ο Γιώργος Μητσικόστας που υποδείεται τον Κώστα Πρέκα και απαγγέλει τα καινούρια του ποιήματα!

Βέβαια, λόγω της ώρας που προβαλλόταν η εκπομπή, υπήρχαν "μπιπ" στις επίμαχες λέξεις... Για να έχετε, όμως, πλήρη εικόνα και να το ευχαριστηθείτε, σας γράψαμε όλο το ποίημα εμείς! Καλή διασκέδαση!



Ριζότο εχθές εμαγείρεψες και μ'έβαλες για μάσα
κι εσύ μου τον τσιμπούκ...νες αργά χωρίς ανάσα

Με χ...σι πασαλείφτηκες και μου 'λεγες σου πάει
και θα 'λεγες να σ' έπαιρνα εγώ και ο Ποπάυ


Έχω δυο λόγια να σου πω απ' την ψυχή βγαλμένα
ο κώλ..  σου μου άναψε τρελά απωθημένα

Δεν ξέρω τί να πω, δε μένει άλλη λύση
τον κώλ... σου ετοίμασε για ένα τρελό γ@μ...σι



Φυσικά αναμένουμε τα σχόλιά σας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...