Σε πλήρη αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, την μείωση των λειτουργικών δαπανών των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, αλλά και την αύξηση του συνολικού αριθμού των πολιτών που χρησιμοποιούν καθημερινά τις αστικές συγκοινωνίες, με αιχμή τα μέσα σταθερής τροχιάς, (Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ), τα οποία θα είναι η ραχοκοκαλιά της σύνδεσης των πολιτών με το κέντρο της Αθήνας, προχωράει σύντομα ο ΟΑΣΑ, στο πλαίσιο του νέου Γενικού Σχεδίου Μεταφορών της Αττικής (ΓΣΜΑ).
Σύμφωνα με μελέτη που έχει γίνει για λογαριασμό του ΟΑΣΑ... τα τελευταία χρόνια καταγράφεται πληθυσμιακή μετατόπιση προς τα βόρεια και βορειοανατολικά προάστια, στις Νοτιοανατολικές περιοχές, προς τη θάλασσα, στα Μεσόγεια, αλλά και προς Μενίδι, Ζεφύρι και Άνω Λιόσια.
Αντίθετα, σοβαρή μείωση καταγράφεται στον δήμο της Αθήνας, στο δήμο Πειραιά και στους «προσφυγικούς» δήμους (Δραπετσώνα, Κερατσίνι, Νίκαια, Ταύρος, Καισαριανή, Αιγάλεω, Νέα Ιωνία, Δάφνη, Μεταμόρφωση).
Με βάση τα στοιχεία αυτά και έχοντας κατά νου τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πολιτών για υψηλότερο επίπεδο προσφερόμενης συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης και τις απαιτήσεις τους για συγκοινωνιακή κάλυψη προς και από ποικίλους πόλους έλξης των μετακινήσεων και όχι μόνο προς το κέντρο της Αθήνας και ιδιαίτερα προς τους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς, ο ΟΑΣΑ προχωράει σε εξορθολογισμό του δικτύου των Αστικών Συγκοινωνιών.
Το σχέδιο αυτό, περιλαμβάνει τροποποιήσεις των λεωφορειακών γραμμών, συγχώνευση γραμμών με παράλληλες ή όμοιες διαδρομές, περιορισμό και συγχώνευση ορισμένων γραμμών με πολύ χαμηλή επιβατική κίνηση, ενίσχυση του συνδυασμένου τρόπου μετακίνησης, μεγαλύτερη συχνότητα και περισσότερα δρομολόγια προς σταθμούς του ΜΕΤΡΟ και ΗΣΑΠ, μείωση του λειτουργικού κόστους των αστικών συγκοινωνιών.
Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, με την υλοποίηση των σχεδιαζόμενων δράσεων, θα βελτιωθεί η καθημερινότητα του πολίτη, θα υπάρξει ανακούφιση της κυκλοφοριακής κίνησης στο κέντρο της Αθήνας, που μαζί με τη δρομολόγηση των νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας θα προστατευθεί το περιβάλλον και η ποιότητα ζωής των Αθηναίων.
Όπως ανακοίνωσε ο ΟΑΣΑ, οι πρώτες παρεμβάσεις στο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών θα γίνουν την 1η Δεκεμβρίου 2010 και είναι οι εξής:
Γραμμή Ονομασία Είδος επέμβασης
208 ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ Α4 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
Α4 ΑΚΑΔ.- ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
103 ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 141 ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗ
141 ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
113 ΑΛΙΜΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Χ42 ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ - ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Β13 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΜΕ ΝΕΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ: [748 ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ- ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ- ΣΤ. ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ]
Α12 ΜΑΡΝΗ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ - ΦΥΛΗ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ 723 ΦΥΛΗ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Β12 ΜΑΡΝΗ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
Β4 ΑΚΑΔ. - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΟΥΡΜΕΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΜΕ ΝΕΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ: [248 ΣΟΥΡΜΕΝΑ- ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ- ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ]
Α9 ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ - ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ Β9 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ [542 ΣΤ. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ- ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ]
Β9 ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - Ν. ΚΗΦΙΣΙΑ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
213 ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - ΥΜΗΤΤΟΣ - ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Α17 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 806 ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ
806 ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
Β17 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 807 ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ
807 ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
851 ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΝΕΑΠΟΛΗ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 852 ΝΕΑΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ
852 ΝΕΑΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
839 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 837 ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ
837 ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου