Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Σ’ ευχαριστώ, Θεέ μου (γραφει ο Γιάννης Καλαμίτσης)

Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, Θεέ μου, που με αξίωσες να ζήσω και τη σημερινή ημέρα και να δω τη Θεοδώρα Μητσοτάκη - Μπακογιάννη - Κούβελου να ανακοινώνει την ίδρυση του δικού της κόμματος!

Σ’ ευχαριστώ, Θεέ μου, που... 

με αξίωσες να ζήσω, να ακούσω για ένα ακόμη κόμμα, το οποίο (είμαι βέβαιος) ιδρύεται για το καλό της πατρίδας! Και μόλις μάθω και τις λεπτομέρειες θα αναφωνήσω το «νυν απολύεις τον δούλον σου, Δέσποτα», έτοιμος να φύγω από τον μάταιο κόσμο, ήσυχος πως η πατρίδα είναι σε καλά χέρια!

Θεοδώρα Μητσοτάκη - Μπακογιάννη - Κούβελου! Μ’αρέσει αυτό το πολύπτυχο του επωνύμου! Με γοητεύει! Μου θυμίζει τα νιάτα μου. Τότε που με τρία και τέσσερα ονόματα κυκλοφορούσαν οι καταζητούμενοι και οι συλλαμβανόμενοι της εποχής. Κάποιοι κλεφτοκοτάδες, κάποιοι μπουγαδοκλέφτες ή κάποιοι πορτοφολάδες (γνωστοί και ως «λαχανάδες»). Ανακοίνωναν, τότε, Αστυνομία και Χωροφυλακή: «Συνελήφθη ο καταζητούμενος μπουγαδοκλέφτης Μήτσος Μπάλαρος ή Μούτρο ή Αρπάχτρας ή Ντουντούς ή Μακρυχέρης ή… ή… ή…».

Και ηρεμούσαμε κι εμείς οι πολίτες και ξέραμε πως θα μπορούσαμε πλέον να απλώνουμε τα πλυμένα σώβρακά μας στην αυλή, ήσυχοι και ασφαλείς. Κι έτσι θα νιώθω και τώρα, ήσυχος και ασφαλής, γνωρίζοντας πως η τύχη και το μέλλον της χώρας μου βρίσκονται σε ένα ακόμη ζευγάρι άξια χέρια, μετά από εκείνα του Παπανδρέου, του Σαμαρά, της Παπαρήγα, του Καρατζαφέρη, του Τσίπρα, του Κουβέλη, του Αλαβάνου, ίσως και του Δημαρά, άντε και του Ποδηλάτη και όποιων άλλων «ανεξάρτητων».

Έχει ανάγκη να κυβερνηθεί σωστά η χώρα και άρα ορθώς απήντησε η Θεοδώρα στο «όσοι πιστοί, προσέλθετε»! Για τη συγκυβέρνηση, ρε γαμώτο! Βεβαίως, δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα «συγκυβερνήσει»! Το ’χει ξανακάνει! Αυτή τη φορά, όμως, πλήρως ανεξάρτητη! Απελευθερωμένη από τα βαρίδια του παρελθόντος! Άλλο να υπηρετείς την πατρίδα σου κάτω από την μπότα των ανίκανων αρχηγών του κόμματος στο οποίο ανήκες… των Καραμανλήδων, των Μητσοτάκηδων και των Σαμαράδων, κι άλλο να ’σαι «ελεύθερη και ωραία»!.. Ελεύθερη να ψηφίζεις ό,τι νομίζεις εσύ σωστό και ωραία να τις υπογράφεις τις αποφάσεις που ξέρεις πως πρέπει να ληφθούν.

Αναφωνώ για άλλη μία φορά: Σ’ευχαριστώ, Θεέ μου, που με αξίωσες να ζήσω, να ακούσω για ένα ακόμη κόμμα το οποίο (είμαι βέβαιος) ιδρύεται για το καλό της πατρίδας. Το φωνάζω δυνατά, βέβαιος πως Αμερικανοί, Τούρκοι και Σκοπιανοί αναφωνούν το ίδιο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...