Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Σταματίνα Τσιμτσιλή «H πρόταση γάμου ήταν η πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής μου»

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή μίλησε στον Θέμο Αναστασιάδη για την προσωπική της ζωή, και τον αρραβωνιαστικό της.
Η παρουσιάστρια του «Πολύ Μπλα Μπλα» είπε για το σύντροφό της Θέμη Σοφό:
«Δεν έχει καμία σχέση με τα μίντια, είναι πολύ καλό παιδί, αισθάνομαι πολύ τυχερή γιατί βρήκα σε αυτόν όλα όσα έψαχνα. Βρήκα τα πάντα: σοφία, τρυφερότητα, συναίσθημα, ασφάλεια, με έκανε να νιώσω ότι θέλω να κάνω οικογένεια. Τα πάντα».
Πώς έγινε η πρόταση γάμου; «Επειδή δεν είναι μόνο δική μου στιγμή και το έχουμε συζητήσει, θέλουμε την πρόταση γάμου να την κρατήσουμε μεταξύ μας. Στην αρχή δεν το περίμενα αλλά μπορώ να πω πως ήταν η πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής μου. Συγκινήθηκα πάρα πολύ. Ήμασταν σε δημόσιο χώρο, και όταν κατάλαβα ότι θα μου έκανε πρόταση μαζεύτηκα, γιατί είχα αρχίσει να γκρινιάζω».
Τέλος, η γνωστή παρουσιάστρια μίλησε για τον επικείμενο γάμο της το καλοκαίρι: «Ο γάμος θα γίνει στις 25 Ιουνίου και δεν έχω αρχίσει ακόμα τις προετοιμασίες, γιατί, αν άρχιζα από τώρα, θα ήθελα να παντρευτώ το Φεβρουάριο. Δεν σκοπεύουμε να κάνουμε κάτι γκράντε. Δεν θα είναι ανοιχτός, με ανοιχτή πόρτα για να μπαίνει όποιος θέλει. Εγώ κάνω αυτή τη δουλειά, ο Θέμης δεν του αρέσουν καθόλου τα φώτα της δημοσιότητας οπότε πρέπει να βρούμε κάποια λύση στη μέση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...