Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

«Νόμιζα ότι οι διάσημοι έκαναν ό,τι ήθελαν»!

Το τίμημα της φήμης και του πλούτου πληρώνει ο Νεϊμάρ. Ο 18χρονος επιθετικός δήλωσε στο βραζιλιάνικο περιοδικό « Contigo» πως του λείπουν συνήθειες από την παλιά του ζωή. Η αναγνώριση σε τόσο νεαρή ηλικία έχει επηρεάσει τον επιθετικό της Σάντος, ο οποίος αναφέρθηκε σε δραστηριότητες που δύσκολα πια μπορεί να κάνει.

«Να πηγαίνω ανέμελος στο σινεμά, να παίζω μπάλα στην παραλία και να τρώω στα Mc Donald’s. Δεν μπορώ να τρώω πια στα Mc Donald’s! Νόμιζα ότι όποιος ήταν διάσημος μπορούσε να κάνει ό,τι θέλει, αλλά είναι ακριβώς το αντίθετο. Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Είναι η ζωή μου και το τίμημα που πληρώνω».

Ο Βραζιλιάνος στράικερ μαθαίνει να αντιμετωπίσει τις κριτικές και να μην τα παίρνει όλα πολύ στα σοβαρά. Ο 18χρονος αστέρας σίγουρα δεν είναι χαρούμενος από τα πέναλτι που συνήθισε να χάνει τελευταία, ούτε και από τα εξωαγωνιστικά προβλήματα που αντιμετώπισε. Παρ’ όλα αυτά κοιτάει μπροστά…

«Δεν δίνω σημασία σε αυτά που μου χρεώνουν. Νευριάζω φυσικά όταν κάνω λάθος. Δεν μπορώ όμως να σταματήσω να παίζω εξ’ αιτίας αυτού. Ξέρω να προσέχω τον εαυτό μου και αντιμετωπίζω αυτά που μου χρεώνουν χαλαρά».

Ο Νεϊμάρ όπως συνήθως απέφυγε τα κλισέ και αναφέρθηκε με χιούμορ στις σχέσεις του με τις γυναίκες. Ο πιτσιρικάς της Σάντος δήλωσε μάλιστα χαμογελαστός ότι πρέπει να το παίζει δύσκολος!

«Τα ‘χω φτιάξει τρεις φορές. Μόνο που τώρα είμαι ελεύθερος. Δεν μπορώ παρ’ όλα αυτά να δίνω δικαιώματα στην καθεμία, πρέπει να το παίζω δύσκολος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...