Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

Μουρίνιο: «Εγώ είμαι ο καλύτερος και εγώ έπρεπε να πάρω το βραβείο!»

Ξεκάθαρος και -όπως συνηθίζει- προκλητικός, ο Ζοσέ Μουρίνιο δήλωσε πως σε αυτόν θα έπρεπε να απονεμηθεί η «Χρυσή Μπάλα», αφού ήταν ο καλύτερος προπονητής για τη χρονιά που πέρασε. Σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου, ο «Ξεχωριστός» δεν μάσησε τα λόγια του.


«Εγώ θα έπρεπε να είμαι στη θέση του Ντελ Μπόσκε. Είχα έντεκα μήνες δουλειάς, 57 ματς και τρεις τίτλους, συμπεριλαμβανομένου και του Champions League, της πιο σημαντικής, της απόλυτης ποδοσφαιρικής διοργάνωσης. Κέρδισα τα πάντα, δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω ούτε εγώ, ούτε οι παίκτες μου», τόνισε ο Μουρίνιο.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...