Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Οι πρώτες αντίδρασεις και το παράπονο του νικητή του «Master Chef»

Μπορεί το όνομα του νικητή του «Master Chef» να ήταν γνωστό εδώ και αρκετές μέρες, κανένας όμως δεν μπορούσε να μεταφέρει το κλίμα συγκίνησης που επικρατούσε στο στούντιο. Δάκρυα, αγκαλιές και δηλώσεις συμπλήρωναν το παζλ ενός συγκινητικού τέλους.
Όταν δόθηκε και η τελευταία βαθμολογία από τον Δημήτρη Σκαρμούτσο και στον μεγάλο ηλεκτρονικό πίνακα όπου αναγραφόταν οι συνολικές επιδόσεις των 2 παιχτών φάνηκε πως ο Άκης πέρασε στην 3η φάση μπροστά κατά μία μονάδα το μόνο που ακούστηκε ήταν «Νίκησα εγώ;» από τα χείλια του Άκη για να λάβει μία θετική απάντηση και μία ζεστή αγκαλιά από τον συμπαίκτη και καλό του φίλο, Μιχάλη καθώς η Ευγενία Μανωλίδου με δάκρυα επιβεβαίωνε τον νικητή.


«Δεν το περίμενα πραγματικά να είμαι ο νικητής. Να πω την αλήθεια ήθελα να είναι ο Μιχάλης ο οποίος περιμένει παιδάκι, έχει οικογένεια εγώ είμαι... ούτως ή άλλως έχουμε κανονίσει όποιος κέρδιζε να σπαταλίσουμε τα λεφτά σε ταξίδια για γευσιγνωσία. Θα πάμε σίγουρα στην Ισπανία που έχουμε κανονίσει.  Οπότε το μεγαλύτερο ποσό κατά κάποιον τρόπο θα το μοιραστούμε» ήταν η πρώτη δήλωση του νικητή του «Master Chef» ενώ μόλις έκλεισαν τα φώτα, είπε στα παρασκήνια: «Δεν το κατάλαβα ότι νίκησα, αφού ρώτησα τον Μιχάλη αν νίκησα εγώ και μόνο όταν μου το απάντησε νομίζω πως το κατάλαβα» ύ.

Βεβαίως μετά την νίκη του σχολίασε και όσα ακούγονται για εκείνον αφού τον κατηγορούν ότι είναι επαγγελματίας και πως δεν θα έπρεπε να είναι μέσα στο παιχνίδι: «Να ξεκαθαρίσουμε πως μέσα στο παιχνίδι υπήρχαν τουλάχιστον 10 άτομα που είχαν πολύ μεγαλύτερη προυπηρεσία από εμένα. Εγώ πήρα το Δεκέμβριο το πτυχίο μου. Πριν μπω στην σχολή δεν είχα ασχοληθεί με την μαγειρική, σπούδαζα λογιστική και μόλις τελείωσα την λογιστική στα 24 μου γράφτηκα στην σχολή μαγειρικής και τα 2 χρόνια φοίτησης, για να βγάλω τα έξοδα της σχολής δούλευα. Ουσιαστικά μετά την σχολή σαν μάγειρας δούλεψα μόνο 6 μήνες. (...) Περίμενα να με συγχαρούν για τις ικανότητες μου και όχι να με κατακρίνουν. (...) Δεν ήθελα να ασχοληθώ αλλα με΄όλα αυτά στεναχωριέμαι πολύ γιατί μου κλέβουν την νίκη» είπε με πίκρα ο πρώτος μαθητής του «Master Chef».

Πηγή:Yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...