Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

To ανέκδοτο της ημέρας

Hταν ο Άγιος Βασίλης σε μια πλατεία και διάφορα παιδάκια κάθονταν στα πόδια του και του ζητούσαν διάφορα πράγματα..







Πάει το πρώτο παιδί και του λέει ''Άγιε μου Βασίλη εγώ θέλω μια Ferrari και ο Άγιος Βασίλης λέει στον καλικάντζαρο: ''Γράψε μια Ferrari για τιν φίλο μας''.

Πάει άλλο παιδι και του λεει ''Αγιε μου Βασίλη θέλω μια Ferrari".
''Καλικάντζαρε γράψε αλλη μια Ferrari για το παιδί''.

Πάει το τρίτο παιδί και του λέει''Αγιε Βασίλη εγώ θέλω για δώρο ένα αρχίδι γιατι γεννήθηκα μόνο με ένα και ο Άγιος Βασίλης λέει στον καλικάντζαρο: ''γράψε μια Ferrari" και το παιδί του λέει: ''μα εγώ αρχίδι ζήτησα όχι Ferrari."

Και του λέει ο Αγιος Βασίλης ''γιατί οι άλλοι τι θα πάρουν; Τα αρχίδια μου θα παρουν."

πηγή: menslounge.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...