Παρασκευή, 24 Δεκεμβρίου 2010

Πώς περνάει ο πονοκέφαλος μετά το γλέντι;

Χρήσιμες συμβουλές επιβίωσης του επόμενου πρωινού μετά από ένα Χριστουγεννιάτικο γλέντι.













Την επόμενη μέρα, θα ήταν καλό να πιεί κανείς ένα ποτήρι νερό. Μπορεί να βοηθήσει σημαντικά γιατί με το αλκοόλ έχει αφυδατωθεί αρκετά ο οργανισμός – όπως άλλωστε προαναφέρθηκε. Το αλκοόλ αυξάνει τα επίπεδα του σακχάρου και το σώμα αντιδρά με την παραγωγή ινσουλίνης. Αποτέλεσμα αυτού, τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα να πέσουν και έτσι να δημιουργείται πονοκέφαλος, τρέμουλο και αίσθημα πείνας.

Ο χυμός πορτοκαλιού είναι προτιμότερο να αποφεύγεται, καθώς η οξύτητά του επιδεινώνει τις τυχόν διαταραχές του στομάχου, ενώ ο καφές προκαλεί μεγαλύτερη αφυδάτωση.

Είναι επιθυμητή η κατανάλωση δημητριακών με γάλα και μέλι, καθώς και ενός τοστ. Όλα βοηθούν στην αποκατάσταση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα. Οι μπανάνες, επίσης, είναι βοηθητικές, καθώς είναι πλούσιες σε μέταλλα και δίνουν ενέργεια.

Ένα σάντουιτς με μπέικον, το οποίο συνδυάζει πρωτεΐνη με γλυκόζη (από το ψωμί), μπορεί να είναι εξίσου ευεργετικό για τον, ταλαιπωρημένο από το αλκοόλ, οργανισμό. Το μπέικον όμως, πρέπει να ψηθεί στη σχάρα και όχι στο τηγάνι γιατί τα υψηλά επίπεδα λίπους μπορεί να ερεθίσουν το στομάχι.

Αν με όλα αυτά εξακολουθεί ο πονοκέφαλος να υφίσταται, η λήψη φαρμακευτικών σκευασμάτων παρακεταμόλης μπορεί να είναι απαραίτητη. Καλό θα ήταν κανείς να αποφύγει να πάρει ασπιρίνη, διότι μπορεί να του προκαλέσει ναυτία και δυσπεψία.

Και κάτι που δεν χρειάζεται πολλές εξηγήσεις και είναι απολύτως απαραίτητο, είναι η αποφυγή του καπνίσματος, μετά από μια νύχτα έντονου γλεντιού.  


πηγή: capitalhealth.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...