Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

H στροφή της sexy Ναστάζια στο τραγούδι!

Επιστρέφει στη showbiz το πρώην sexy “κορίτσι” του Όλα, Ναστάζια Μητροπούλου και αυτή τη φορά θα ασχοληθεί με το τραγούδι!








Η sexy Ναστάζια πέρασε πολύ δύσκολες στιγμές μετά το χαμό του πατέρα της αφού παραλίγο και εκείνη να πεθάνει ενώ για αρκετό καιρό έπασχε από κατάθλιψη.

«Μου στοίχισε πολύ ο θάνατος του πατέρα μου. Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Έχασα ένα σημαντικό μέρος της ζωής μου και φοβήθηκα ότι δεν θα μπορέσω να μείνω όρθια και να στηρίξω την υπόλοιπη οικογένειά μου.

Είχα τύψεις γιατί προτού τον χάσω είχαμε τσακωθεί πολύ άσχημα, αλλά ευτυχώς είχα ζητήσει συγγνώμη και είχε λυθεί η παρεξήγηση. Ήταν άνθρωπος γεμάτος ζωή και έπαθα μεγάλη κατάθλιψη. Δεν μπορούσα να σταματήσω να κλαίω. Αυτός ήταν ο λόγος που εξαφανίστηκα από όλους τους φίλους μου και από την επικαιρότητα. Το είχα ανάγκη!
», είπε στην εφημερίδα Espresso το μοντέλο.

Η ίδια προσέθεσε πως δούλεψε ως πωλήτρια σε κατάστημα ρούχων για βιοποριστικούς λόγους ενώ για αρκετό καιρό επέλεξε να κρατηθεί μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

Στο θέμα δημιουργίας της οικογένειας η Ναστάζια είπε στην Espresso: «Φυσικά και θέλω να δημιουργήσω τη δική μου οικογένεια. Την περίοδο που μιλάμε είμαι αφοσιωμένη στην επιστροφή που θέλω να κάνω στον χώρο. Κάθε κορίτσι, κάθε γυναίκα ονειρεύεται να κάνει οικογένεια με έναν ιδανικό σύντροφο. Το χιούμορ και ο ρομαντισμός είναι συστατικά που θέλω να έχει ένας άνδρας δίπλα μου. Δεν μου αρέσει το ψέμα. Το απεχθάνομαι. Αν διαισθανθώ κάτι τέτοιο, τότε δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει δίπλα μου κάποιος άνδρας. Δεν παίζει ρόλο η ομορφιά για μένα, αλλά η χημεία και η εμπιστοσύνη!».

Το μοντέλο είπε μεταξύ των άλλων πως πλέον της λείπει η τηλεόραση και θα ήθελε να επιστρέψει σε αυτό το μέσο.

«Μου λείπει η τηλεόραση και θέλω πολύ να επιστρέψω, όταν και εφόσον μπορώ να προσφέρω κάτι. Υπήρχαν κάποιες κρούσεις από ένα κανάλι το καλοκαίρι, αλλά έκανα πίσω επειδή θέλω να ασχοληθώ με το τραγούδι. Είναι η μεγάλη μου αγάπη και ετοιμάζω με τον συνεργάτη μου, τον Κωνσταντίνο Δράκο, ένα κομμάτι που θα προκαλέσει μεγάλη έκπληξη. Θέλω να επιστρέψω και να αξίζει αυτή η αναμονή, η δική μου αλλά και του κοινού! Έχω χρόνο για τον εαυτό μου και ξεκίνησα μαθήματα πιάνου, καθώς και μαθήματα κλασικής μουσικής και μοντέρνου τραγουδιού. Νιώθω άλλος άνθρωπος!», κατέληξε η Ναστάζια.

πηγή: cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...