Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Άλλο ένα δείγμα ρατσισμού από τον Μελ Γκίμπσον..

Σε συνέντευξη της η Γουϊνόνα Ράιντερ αποκάλυψε μυστικό που κρατούσε για 15 χρόνια για τον γνωστό ηθοποιό..









Η Ράιντερ, που συμμετέχει στην ταινία Black Swan, σε συνέντευξη της αποκάλυψε πως δεν την ξάφνιασαν τα ηχητικά ντοκουμέντα που ήρθαν στο φώς της δημοσιότητας, όπου ο Γκίπσον κακομεταχειριζόταν τη γυναίκα του, ενώ καταφερόταν εναντίον των εβραίων.

"Ο τύπος απλά είναι ρατσιστής μέχρι το κόκκαλο" σχολίασε η Γουϊνόνα.
"Μια φορά, πριν από 15 χρόνια, ήμουν σε ένα από αυτά τα μεγάλα πάρτι του Χόλιγουντ. Ο Γκίπσον ήταν πολύ μεθυσμένος. Ήρθε να με χαιρετίσει και ήμουν με ένα φίλο μου που είναι ομοφυλόφιλος.

Τότε ο Γκίπσον τον έβρισε λόγω της σεξουαλικής του προτίμησης, ενώ είπε ότι οι εβραίοι φταίνε για όλα τα άσχημα του κόσμου.

Μάλλον ξέχασε ότι εγώ είμαι εβραία", είπε η Ράιντερ.

Πρόσθεσε μάλιστα πως τότε είχε σοκαριστεί αλλά είχε αποφασίσει να μην ασχολείται μαζί του.

πηγή:news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...