Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Η Μαρία Σολωμού θυμάται την… πρώτη της φορά

Για την πρώτη φορά που έκανε έρωτα μίλησε η Μαρία Σολωμού σε συνέντευξή της σε γνωστό περιοδικό.. Δε δίστασε μάλιστα να αποκαλύψει και την ηλικία που… έγινε γυναίκα.







 Όπως είπε η sexy ηθοποιός, πρώτη φορά έκανε έρωτα στα 19 με κάποιον τον οποίο γνώριζε από τα 13 της χρόνια.

«Στα 19 μου με τον μεγάλο μου έρωτα. Ήταν ένα παιδί με το οποίο γνωριζόμασταν από τα 13 μου και είχα αποφασίσει ότι με αυτόν ήθελα να έχω την πρώτη μου σεξουαλική εμπειρία. Δεν ήταν σκηνή από Άρλεκιν. Ήρθε απλά και συνέβη», είπε χαρακτηριστικά.

Η ίδια δήλωσε μεταξύ των άλλων πως ήταν πολύ όμορφα αν και δεν είχαν μόνιμο δεσμό

«Ήταν ωραία, δεν ήταν καν προγραμματισμένο. Όλη αυτή, όμως, η ιστορία δεν ήταν ακριβώς σχέση, ήταν ένα πράγμα on and off», προσέθεσε η Μαρία Σολωμού. 


πηγή: cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...