Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Γιαννακόπουλος: «Δεν είμαι κορόιδο»!

Λάβρος κατά των Νικόλα Πατέρα και Ανδρέα Βγενόπουλου εμφανίστηκε ο Παύλος Γιαννακόπουλος.

Ο μέτοχος του Παναθηναϊκού κατηγόρησε τους δύο ότι φεύγουν για άλλους λόγους από αυτούς που παρουσιάζουν, εξέφρασε φόβους πως η ΠΑΕ έχει σοβαρό οικονομικό πρόβλημα και χρησιμοποιώντας, μεταξύ άλλων, τη χαρακτηριστική φράση «δεν είμαι κορόιδο», τόνισε πως δεν είναι διατεθειμένος να γλιτώσει «εκείνους που έφεραν την ομάδα εδώ».


Στις δηλώσεις του στην «Έρα Σπορ», ο ισχυρός άνδρας τόνισε ότι «τη λύση πρέπει να τη βρουν αυτοί που έφεραν την ομάδα στο σημερινό κατάντημα», και αφού σημείωσε πως «η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου δεν έγινε όπως έπρεπε», ξεκαθάρισε πως «θα διεκδικήσω τα χρήματά μου. Δεν είμαι το κορόιδο της παρέας».

Ανέφερε, δε, πως «ο κ. Πατέρας ήθελε ενότητα μόνο για τον εαυτό του», υπογράμμισε πως ο ίδιος δεν θα μπορούσε να γίνει «πρόεδρος υπό έλεγχο» και κατέληξε: «Γιατί σηκώνονται και φεύγουν χωρίς αιτία; Αυτά που λένε ότι φταίει ο κόσμος είναι για μικρά παιδιά. Δεν υπάρχουν χρήματα. Μου είπαν ότι ο προπονητής μένει σε ξενοδοχείο, γιατί δεν έχουν λεφτά να του νοικιάσουν σπίτι».

Πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...