Τα τέλη κυκλοφορίας τα πληρώνουμε για να μπορούμε να κυκλοφορούμε τα αυτοκίνητά μας στους δρόμους. Αν δεν είναι αυτός ο λόγος που πάμε κάθε τέλος του χρόνου στις τράπεζες και τρέχουμε να προλάβουμε να αγοράσουμε το «σήμα», τότε ας ονομάσουν το εν λόγω τέλος κάπως αλλιώς. Ας πούμε, τέλος εξυπηρέτησης του δημόσιου χρέους.
Δεν έχουμε αντίρρηση να πληρώνουμε και διόδια. Είναι περισσότερο δίκαιο να πληρώνει κάποιος που χρησιμοποιεί κάθε μέρα την Αττική Οδό (για παράδειγμα), από το να πληρώνουμε όλοι για όσους τελικά την χρησιμοποιούν.
Επίσης, πολλά έργα γίνονται με τη συνεισφορά του ιδιωτικού τομέα και οι άνθρωποι θα πρέπει κάποια στιγμή να πάρουν πίσω τα χρήματά τους. Αν θέλουμε σύγχρονους και ασφαλείς αυτοκινητόδρομους, αυτό δεν μπορεί να συμβεί δίχως να πληρώσουμε και κυρίως δίχως να πληρώσουν οι χρήστες τους.
Από την άλλη πλευρά, όμως, ο κόσμος έχει εξοργιστεί από τρία γεγονότα:
- Καλείται να πληρώσει διόδια για δρόμους που ακόμη δεν έχουν κατασκευαστεί.
- Οι σταθμοί των διοδίων είναι κοντά ο ένας στον άλλον και τείνουν να έρθουν ακόμη κοντύτερα. Όπως εξελίσσονται τα πράγματα, σε λίγο θα υπάρχουν διόδια ανά 20 ή δέκα χιλιόμετρα...
- Οι τιμές των διοδίων αυξάνονται εντυπωσιακά σε μία εποχή σκληρής λιτότητας. Αν χρειάζεσαι μπλοκ επιταγών για να διασχίσεις την μισή Ελλάδα, ελέω διοδίων, κάπου αυτό σε κάνει να αρχίσεις να εξεγείρεσαι...
Διαβάστε εδώ ολόκληρο το άρθρο
πηγή: capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου