Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2011

Πριν και μετά το γάμο!

ΠΡΙΝ ΤΟ ΓΑΜΟ
Η μεγαλούτσικη μύτη φαίνεται επιβλητική, τα δύο πεταχτά αυτιά χαριτωμένα, όπως επίσης και το γοητευτικό απλανές βλέμμα.
ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΑΜΟ
Μια μεγαλούτσικη μύτη φαίνεται σαν του Παπακωσταντίνου, τα δυο πεταχτά αυτιά σαν F-16 και το απλανές μυωπικό βλέμμα σαν γκαβομάρα.



ΠΡΙΝ ΤΟ ΓΑΜΟ
«Μωράκι μου, συγγνώμη που άργησα 10 ολόκληρα λεπτά, είχε φριχτή κίνηση, υπόσχομαι να μην το ξανακάνω».
ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΑΜΟ
Ε, καλά, άργησα μια ώρα και το κάνεις θέμα, δε μου φτάνει που έφαγα τόση κίνηση στην μάπα, έχω και τις υστερίες σου».


ΠΡΙΝ ΤΟ ΓΑΜΟ
Τρέχουν ποιος θα πάει πρώτος στον φούρνο, να πάρει κρουασάν, να φτιάξει καφέ, να στύψει πορτοκάλια, να βρει και ένα λουλούδι για να σερβίρει το μωρό του στο κρεβάτι.
ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΑΜΟ
Σκοτώνονται (μεταξύ τους) για το ποιος θα τσακιστεί να πατήσει τη ρημάδα την καφετέρια, ενώ ο διάλογος διανθίζεται με κλισέ όπως «δεν είμαι δουλάρα να σου φέρνω το καφέ στο κρεβάτι!» ή «δίκιο είχε η μάνα μου που μου' λεγε ότι είσαι γαϊδούρα!».

ΠΡΙΝ ΤΟ ΓΑΜΟ
Διακοπές στα Κουφονήσια, στη Σούγια, στην Ελαφόνησο, στη Λούτσα, όπου να' ναι φτάνει να είστε μαζί
ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΑΜΟ
Διακοπές στη Μύκονο, στην Πάρο, στην Πάτμο, στα Χανιά, οπου να 'ναι φτάνει να μην είστε μαζί.


ΠΡΙΝ ΤΟ ΓΑΜΟ
Προσφωνήσεις: «Μωράκι μου», «Ζουζουλίνι μου» κτλ.
ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΑΜΟ
Προσφωνήσεις: «$%#$#», «@#$%»………………….

Διαβάστε περισσότερα στο fraseis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...