Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Μ.Μπεκατώρου: Δεν με απασχολεί αν με αποκαλούν trash

Χωρίς διάθεση να "μασήσει" τα λόγια της, η Μαρία Μπεκατώρου μίλησε σε γνωστό περιοδικό για την εκπομπή της στο Τηλεάστυ, αλλά και για τον ιδιοκτήτη του σταθμού, τον Γιώργο Καρατζαφέρη.








«Εγώ δεν εξυπηρετώ κανένα συμφέρον. Κατά καιρούς έχω καλέσει ανθρώπους στην εκπομπή μου που δεν έχουν καμία σχέση με τα πολιτικά πιστεύω του Γιώργου Καρατζαφέρη, έναν άνθρωπο που προσωπικά θαυμάζω πολύ, αυτό όμως έχει να κάνει με μένα ως άτομο, όχι με τη δουλειά μας. Άλλο εγώ, άλλοι οι καλεσμένοι μου» είπε με το γνωστό της χαμόγελο και συμπλήρωσε: «Δίνω νόημα στη ζωή αυτών των ανθρώπων. Κι όσο θέλουν, για πάντα όσο υπάρχει αυτή η εκπομπή, μπορούν να έρχονται εδώ και να λένε το ποίημά τους, το τραγούδι τους, ό,τι θέλουν, αρκεί να είναι αυθεντικοί. Εμένα δεν με νοιάζει ό,τι και να λένε για μένα, ότι είμαι Trash TV, κ.λπ.. Εγώ περνάω πολύ καλά με τους καλεσμένους μου, αυτούς που οι άλλοι αποκαλούν γραφικούς. Με βρίσκουν πολλές φορές μόνοι τους. Κι εγώ δεν λέω ποτέ σε κανέναν όχι».

Όσο για τη συμμετοχή της στο «Just The 2 Of Us» και για την παραμονή της τόσες πολλές εβδομάδες, που έχει εκπλήξει πολλούς, η Μαρία ακόμα και τώρα δεν μπορεί να το πιστέψει: ««Ό,τι και να λένε για μένα, εγώ είμαι έτσι ακριβώς επί 18 χρόνια τώρα που κάνω την εκπομπή μου στο Τηλεάστυ. Απλά τώρα το ανακάλυψαν οι άλλοι. Λέω ευχαριστώ Θεέ μου για αυτό που μου έφερες στη ζωή μου έτσι ξαφνικά, χωρίς εγώ να έχω κάνει τίποτα για να το προκαλέσω. Πραγματικά δεν έχω κάνει το παραμικρό για όλο αυτό που συμβαίνει. Γενικά δεν είμαι άνθρωπος που θα προσεγγίσω άτομα, λέγοντας ''βοηθήστε με, σας παρακαλώ''. Γι’ αυτό και τόσα χρόνια δεν είχε ασχοληθεί κανείς μαζί μου».

Η γνωστή παρουσιάστρια δεν δίστασε να αποκαλύψει και ποιο ήταν το όνειρό της όταν ήταν μικρή και μπορούμε να πούμε πως δεν μας κάνει εντύπωση, αν κρίνουμε από το νάζι της και το σκέρτσο της: «Το παιδικό μου όνειρο ήταν πολύ συγκεκριμένο: Όταν έκλεινα τα μάτια μου κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ, φανταζόμουν τον εαυτό μου σαν τη Βλαχοπούλου ή τη Βουγιουκλάκη, να παίζω να χορεύω και να τραγουδάω, να είμαι πάνω σε μία σκηνή και να κάνω τον κόσμο να γελάει και να με χειροκροτεί. Αυτό ονειρευόμουν».

πηγή: zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...