Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Μαριάννα Πολυχρονίδη Η έκρηξή της στα παρασκήνια του «Just the 2 Of Us»

Στα παρασκήνια του «Just the 2 Of Us» βρήκε η κάμερα της εκπομπής «Πρωινό Μou» τη Μαριάννα Πολυχρονίδη, η οποία μίλησε για την κόντρα της με την Αθηναΐδα Νέγκα.
«Έχω στεναχωρηθεί και έχω ενοχληθεί πάρα πολύ», είπε η νεαρή ηθοποιός και συμπλήρωσε με ακόμα πιο έντονο τόνο: «Όταν έκλαψα βγήκα έξω, δεν με είδε κανείς και δεν απασχόλησα κανέναν. Εγώ μπορεί να έχω ιγμορίτιδα και να τρέχει η μύτη μου. Με ενοχλεί πολύ που λέει εδώ και ένα μήνα για τα παιδάκια που κλαίνε, δεν έκλαψα ποτέ μπροστά της».
Η Μαριάννα Πολυχρονίδη αρκετά ενοχλημένη και εκνευρισμένη κλείνοντας τη δήλωσή της είπε: «Είμαι 10 χρόνια στη δουλειά, κι αν ήμουν αυτό το κωλ***δο που προσπαθούν να παρουσιάσουν δεν θα είχα χώρο σε αυτή τη δουλειά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...