Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Αθηνά Οικονομάκου «Μου αρέσει να πληγώνω και να απογοητεύω τους άντρες!»

Καλεσμένη στο «Μες την Καλή Χαρά» βρέθηκε η Αθηνά Οικονομάκου. Η γνωστή ηθοποιός μίλησε για τα επαγγελματικά της, τις σχέσεις μεταξύ των ηθοποιών, το ενδεχόμενο να δημιουργήσει τη δική της οικογένεια αλλά και για τους άντρες.
Η νεαρή ηθοποιός είπε για τα επαγγελματικά της: «Είναι κάποιοι λόγοι ή κάτι σ’ αυτή τη δουλειά που με κάνουν να μην είμαι τρομερά ικανοποιημένη. (…) Είναι τόσο μεγάλη η πίεση, το άγχος που καμιά φορά λέω "δεν κάθομαι σπίτι μου καλύτερα". Αλλά ούτε έτσι θα μπορούσα να ζήσω. Μπορεί να μαραζώνω αλλά μου αρέσει αυτή η πίεση, δεν μπορώ χωρίς αυτή».
Δεν δίστασε να αποκαλύψει πως έχει νιώσει ζήλεια από άτομα του χώρου της: «Ναι, έχω νιώσει ζήλεια από συναδέλφους μου. Έχω νιώσει από κάποια άτομα που υποτίθεται ότι είναι φίλοι μου ή μου το παίζουν οικεία πρόσωπα και μόλις γυρίσω την πλάτη δεν λένε και τόσο αθώα πράγματα. Τα άτομα αυτά τα απομακρύνω με τον τρόπο μου για να μη μου κάνουν κακό».
Η Αθηνά Οικονομάκου δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να δημιουργήσει τη δική της οικογένεια: «Αν μου τύχει ένας άντρας που θα μπορούσα να κάνω οικογένεια μαζί του θα το έκανα. (…) Μου είχαν τύχει πολύ καλές περιπτώσεις, που άξιζαν να τις δω πιο σοβαρά αλλά δεν έτυχε».
Σε μια έκρηξη ειλικρίνειας δε δίστασε να αποκαλύψει μια άγνωστη πλευρά του χαρακτήρα της σε σχέση με το ισχυρό φύλο: «Μου αρέσει να τους πληγώνω και να τους απογοητεύω!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...